Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen

Hier treft u de veelgestelde vragen aan:

Algemeen

Wat is Zicht op Zorg?

Zicht op Zorg is een zorgportaal waarop patiënten op één plaats alle informatie kunnen vinden, die ze nodig hebben om zelf voor de best passende zorg te kunnen kiezen. Ze vinden informatie over zorgverleners in hun buurt, hun specialismen, hun behandelingen en de prijzen hiervan, maar ook kunnen ze hierop ervaringen van patiënten lezen over een specifieke behandeling. Meer informatie over het portaal.

Wat is het doel van Zicht op Zorg?

Zicht op Zorg heeft als doel de transparantie in het zorglandschap te bevorderen en daarmee meer inzicht te bieden in de kwaliteit van de zorg, de behandelingen en de kosten daarvan. Aan de hand van de geboden informatie wil Zicht op Zorg het voor patiënten en cliënten makkelijker maken. In plaats van websites van verschillende zorginstellingen, de website van de zorgverzekeraar en recensies van deze zorginstellingen op verschillende sites af te struinen, vinden patiënten met Zicht op Zorg al deze informatie op één plek. Ze hebben snel een overzicht van de zorgverleners in hun buurt, hun specialismen, behandelingen en de kosten hiervan. Zicht op Zorg maakt het patiënten gemakkelijker, en biedt hen de mogelijkheid om zelf een keuze te maken welke zorgaanbieder het beste bij hun wensen en behoeften past.

Wat zijn de voordelen voor mijn zorginstelling?

Als zorgaanbieder kunt u uw zorginstelling op Zicht op Zorg profileren. U kunt een profiel aanmaken en informatie geven over uw organisatie, uw specialismen, behandelingen en tarieven. Dit profiel kunt u te allen tijde aanpassen. Aan het einde van elk jaar krijgt u een e-mail om de tarieven voor het komende jaar aan te passen.

Nog meer voordelen voor uw zorginstelling:
•   Lage kosten, hoog rendement;
     Een praktijk betaalt € 9,95 per jaar, een ZBC € 49,95 en ziekenhuizen en GGZ-
     instellingen € 99,95 per jaar. Dit betekent dat als u één patiënt of cliënt met dit
     portaal binnenhaalt, dat u de kosten voor registratie hebt terugverdiend.
•   Verbeterde vindbaarheid en zichtbaarheid
•    Nieuwe patiënten/cliënten
•    Één account voor meerdere instellingen
•    Inzicht in het aantal bezoekers
•    Notificatie bij nieuwe berichten en reviews
•    Reviews per behandeling
•    Groter bereik door nieuws op Zicht op Zorg en via social media te delen
•    Onderscheidend vermogen ten opzichte van uw concurrenten

Hoe wordt het portaal bij patiënten gepromoot?

Zodra er voldoende zorgaanbieders zich op Zicht op Zorg hebben geregistreerd, worden patiënten en cliënten op een veelzijdige manier benaderd; zo zullen we social media actief inzetten, adverteren in verschillende bladen en kranten, flyers verspreiden, etc.

Welke zorgaanbieders staan op Zicht op Zorg?

Behandelt u patiënten/cliënten met lichamelijke of geestelijke klachten? Dan kunt u zich op Zicht op Zorg registreren. Op ons portaal hebben zich al diverse tandartsen, fysiotherapeuten, ergotherapeuten, diëtisten, alternatieve therapeuten en mondhygiënisten geregistreerd, maar ook GGZ-instellingen, revalidatiecentra en ziekenhuizen. Hoe meer zorginstellingen zich registreren, hoe beter we patiënten en cliënten kunnen helpen hun eigen keuze te maken.

Registreren

Waarom registreren?

Wilt u dat patiënten/cliënten de beste zorg krijgen die voldoet aan hun wensen en behoeften? Dan is het registreren van uw zorginstelling zeer wenselijk. Elke patiënt/cliënt heeft zijn persoonlijke voorkeuren voor zorg. Ze baseren hun keuze onder andere op geslacht (mannelijke of vrouwelijke zorgverlener), afstand, prijs, maar ook aan de hand van patiëntenreviews of specialisaties.

Patiënten die uw zorginstelling niet kennen, hebben een lange weg te gaan alvorens zij voor u zullen kiezen. Ze googlen naar verschillende zorgaanbieders (bijvoorbeeld fysiotherapeuten of diëtisten) bij hen in de buurt. Uit de zoekresultaten selecteren ze een aantal zorgaanbieders waarvan ze de website gaan bekijken. Daarna gaan ze op zoek naar reviews over een of meerdere zorginstelling(en) en nemen ze contact op met hun zorgverzekeraar. Met Zicht op Zorg hoeven patiënten/cliënten deze lange weg niet te belopen. Op ons portaal kunnen zij op één plek alle informatie vinden die ze nodig hebben om snel een goede keuze te kunnen maken.


Ik wil mijn organisatie registreren

Registreren is heel gemakkelijk. Klik boven in de groene balk op REGISTREREN. Klik in het volgende scherm op de tweede tab AANMELDEN. U kunt zich nu als patiënt (links) of als zorgverlener (rechts) aanmelden. Klik op AANMELDEN ZORGVERLENER en begin met de registratie van uw zorginstelling.

Meer informatie over het registratieproces vindt u in onze Handleiding voor zorginstellingen.


Ik heb geen tijd om alle informatie gelijk in te vullen

Tijdens het registratieproces wordt u gevraagd om de algemene organisatiegegevens in te vullen en een beschrijving van uw organisatie als ook uw specialismen te vermelden. Deze informatie is noodzakelijk om het registratieproces te voltooien. Het toevoegen van een logo of afbeeldingen hoeft u niet direct te doen. Al raden wij aan om uw logo direct op uw profiel te plaatsen.

Behandelingen toevoegen een must

Uw gegevens kunt u te allen tijde aanpassen en aanvullen. Nadat u zich hebt geregistreerd, is het belangrijk dat u zo spoedig mogelijk behandelingen aan uw profiel toevoegt, zodat u ook onmiddellijk goed vindbaar bent op ons portaal en gelijk kunt profiteren van de voordelen van Zicht op Zorg.

Hoewel het registratieproces mogelijk een uurtje werk kan kosten, hebt u daarna geen omkijken hiernaar. Aan het einde van het jaar sturen wij u een e-mail om, indien van toepassing, de prijzen van de behandelingen te actualiseren.

Wij begrijpen dat uw tijd kostbaar is. Wilt u patiënten/cliënten ook graag de mogelijkheid bieden om zelf een eigen keuze te maken voor hun zorg? En wilt u uw zorginstelling graag registeren, maar komt u door tijdsgebrek hier niet aan toe, neem dan contact op met Zicht op Zorg. We kunnen een profiel voor u aanmaken en behandelingen voor u toevoegen. Het enige wat u naderhand dient te doen, is de gegevens nakijken en de kosten voor registratie te voldoen.


Ik wil meerdere locaties/vestigingen registreren

Heeft uw organisatie meerdere locaties? Dan kunt u deze allemaal onder één account registreren. Door elke vestiging te registreren, zorgt u ervoor dat uw organisatie op alle locaties vindbaar is. Hebt u bijvoorbeeld een vestiging in Amsterdam, Utrecht en Zwolle en hebt u alleen uw hoofdvestiging in Amsterdam geregistreerd, dan bestaat de kans dat patiënten in Zwolle die op zoek zijn naar zorgaanbieders bij hen in de buurt, u niet kunnen vinden. Om dit te voorkomen, is het raadzaam om al uw vestigingen te registreren.


Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga hiervoor naar INLOGGEN. Klik op de laatste tab WACHTWOORD VERGETEN. Vermeld uw gebruikersnaam of e-mailadres. U ontvangt een e-mail op het door u geregistreerde e-mailadres. Klik op de link in deze e-mail en stel uw wachtwoord opnieuw in.

Ik ben mijn e-mailadres vergeten

Als u het door uw organisatie geregistreerde e-mailadres bent vergeten of kwijt bent, dan kunt u dezelfde stappen onder nemen als wanneer u uw wachtwoord bent vergeten. In plaats van uw e-mailadres vermeldt u uw gebruikersnaam.
Mocht u ook uw gebruikersnaam niet weten, neem dan contact op met Zicht op Zorg via e-mail info@zichtopzorg.nl of via telefoon 085 - 020 06 96.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt

Bent u uw wachtwoord, gebruikersnaam en het door u geregistreerde e-mailadres vergeten, neem dan contact op met Zicht op Zorg via e-mail info@zichtopzorg.nl of via telefoon 085 - 020 06 96.

Ik heb problemen met inloggen

Volg onderstaande stappen uit als u problemen hebt met inloggen:
•    Controleer of CAPS-lock of NUM-lock uitstaan.
•    Controleer of de taal- en toetsenbordinstellingen juist zijn.
•    Controleer of u geen typefout hebt gemaakt.

Lukt het inloggen nog steeds niet, krijgt u een foutmelding of doen zich andere problemen voor, neem dan contact op met Zicht op Zorg via e-mail info@zichtopzorg.nl of via telefoon 085 - 020 06 96.

Ik wil mijn contactgegevens wijzigen

U kunt uw contactgegevens, zoals e-mailadres of telefoonnummer, zelf wijzigen. Log hiervoor eerst in op het portaal. Nadat u bent ingelogd, klikt u op ZORGINSTELLINGEN. Vervolgens klikt u onder ACTIE op het icoon voor BEWERKEN. In het volgende scherm kunt u het adres, telefoonnummer en e-mailadres van uw organisatie wijzigen. Daarnaast kunt u op deze pagina ook de beschrijving van uw organisatie, uw specialisaties, etc. aanpassen of uitbreiden.

Mijn profiel

Ik wil mijn gebruikersnaam wijzigen

Het is niet mogelijk om uw gebruikersnaam na registratie te wijzigen, omdat deze aan uw profiel is gekoppeld.


Ik wil mijn bedrijfsbeschrijving wijzigen

Als u uw bedrijfsbeschrijving wilt wijzigen, dan klikt u, nadat u bent ingelogd, op ZORGINSTELLINGEN. Vervolgens klikt u onder ACTIE op het icoon voor BEWERKEN. In het scherm dat vervolgens verschijnt, kunt u naast het adres, telefoonnummer en e-mailadres van uw organisatie, ook de beschrijving van uw organisatie en specialisaties aanpassen en uitbreiden.


Mijn profiel is niet zichtbaar

Hebt u zich geregistreerd, maar kunt u uw profiel online niet vinden? Dan is het mogelijk dat u uw registratiebijdrage niet hebt voltooid. Hebt u nog niet betaald, maak dan uw bijdrage, zoals vermeld in uw factuur, over. Hebt u wel betaald, neem dan contact op met Zicht op Zorg via e-mail info@zichtopzorg.nl of via telefoon 085 - 020 06 96.

Als uw profiel online staat, maar uw zorginstelling niet of moeilijk vindbaar is, dan hebt u hoogstwaarschijnlijk geen behandelingen aan uw profiel toegevoegd. Hierdoor wordt uw organisatie niet weergegeven in de lijst van zorgaanbieders die patiënten te zien krijgen nadat ze op bepaalde klachten hebben gezocht.

Lees de Handleiding voor zorgverleners voor het toevoegen van behandelingen.


Ik wil mijn account verwijderen

Op Zicht op Zorg kunt u uw account deactiveren. Dit betekent dat uw zorginstelling niet meer vindbaar is op het portaal. Wij bewaren uw gegevens. Mocht u na verloop van tijd besluiten om toch weer gebruik te maken van het portaal, dan kunnen wij uw account weer activeren.

Wilt u al uw gegevens volledig verwijderen? Stuur dan een e-mail naar info@zichtopzorg.nl. Aangezien wij patiënten graag willen helpen bij hun keuze voor de best passende zorg, stellen we het op prijs als u de reden van verwijderen in uw e-mail wilt vermelden. Aan de hand van uw feedback kunnen wij het portaal, waar nodig, verbeteren.


Betalen

Wat kost mijn registratie op Zicht op Zorg?

Praktijk:                 €   9,95 per jaar, excl. BTW
ZBC:                       € 49,95 per jaar, excl. BTW
Ziekenhuis:          € 99,95 per jaar, excl. BTW
GGZ-instelling:    € 99,95 per jaar, excl. BTW

Waarom moet ik een bijdrage betalen?

Wij vragen een kleine bijdrage voor uw registratie op Zicht op Zorg. Deze bijdrage besteden wij aan het verder doorontwikkelen en faciliteren van het portaal, zodat patiënten en cliënten steeds beter worden geïnformeerd, en u als zorginstelling steeds meer mogelijkheden krijgt om uw zorg transparant te presenteren.

Hoe kan ik betalen?

Nadat u het registratieproces hebt doorlopen, klikt u bij stap 3 ACCOUNT op VERZENDEN. Vervolgens komt u in het iDEAL-betaalscherm uit. Klik op het iDEAL-logo en selecteer uw bank. U wordt nu doorverwezen naar de online betaalomgeving van uw bank. Nadat u hebt betaald, wordt u profiel direct geactiveerd.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

Hebt u een profiel op Zicht op Zorg aangemaakt, maar hiervoor nog niet betaald, dan is uw profiel niet zichtbaar.

Als u een profiel hebt aangemaakt en hiervoor hebt betaald, dan is uw profiel zichtbaar op Zicht op Zorg. De registratiebijdrage is een jaar geldig. Zodra de verloopdatum nadert, ontvangt u van ons opnieuw een factuur. Mocht u na het verstrijken van de betaaltermijn nog niet hebben betaald, dan wordt uw profiel automatisch gedeactiveerd waardoor uw organisatie niet zichtbaar en vindbaar is op Zicht op Zorg.

Ik heb geen factuur of notificatie voor betaling ontvangen

Elk jaar ontvangt u een factuur en een link waarmee u uw betaling via iDEAL kunt voltooien. De facturen kunt u steeds terugvinden in het portaal. Log hiervoor in en klik in het menu op FACTUREN.

Het kan natuurlijk eens voorkomen dat u onze e-mail over het hoofd hebt gezien en dat u dus vergeten bent om op tijd te betalen. Uw profiel wordt na het verstrijken van de betaaltermijn gedeactiveerd. Echter, zullen wij voor die tijd contact met u opnemen om u eraan te herinneren tijdig te betalen.

Behandelingen

Waarom is het zo belangrijk om behandelingen toe te voegen?

Als u geen behandelingen aan uw profiel hebt toegevoegd, dan is uw organisatie moeilijk vindbaar voor patiënten/cliënten. Patiënten/cliënten zoeken namelijk op basis van hun klacht of aandoening. Heeft een patiënt bijvoorbeeld een knieblessure, dan zoekt hij/zij op knieblessure. De patiënt krijgt vervolgens een lijst te zien met zorgaanbieders die knieblessures behandelen. Als u geen behandelingen hebt toegevoegd, dan zal uw organisatie in een dergelijke lijst niet worden getoond.


Welke behandelingen kan ik toevoegen?

Alle behandelingen die uw organisatie of vestiging uitvoert, kunt u aan uw profiel toevoegen. Bij het selecteren van de zorgcategorie kunt u zich het best in uw patiënt of cliënt verplaatsen en nagaan op welke klacht of aandoening zij zouden zoeken om een zorgaanbieder te vinden die hun klacht kan verhelpen.


Ik vind geen passende zorgcategorie

Het kan voorkomen dat u een bepaalde behandeling niet kunt koppelen aan een van de bestaande zorgcategorieën. Stuur in dit geval een e-mail naar info@zichtopzorg.nl en laat ons weten welke zorgcategorie u mist. Wij kunnen deze voor u aanmaken.


Hoe zit het met productcodes?

Bij de inkoop van zorg en ondersteuning wordt vaak gebruik gemaakt van productcodes. Deze codes hebben als doel de administratieve lasten voor zorginstellingen te verminderen door alle producten die gelijk zijn ook gelijke codes te geven en daarnaast ruimte te houden voor uitzonderingen. Bent u een zorgverlener die niet met dergelijke codes werkt, dan kunt u de informatie bij productcodes zo laten staan. Zolang u 000000 | Geen behandelingen hebt geselecteerd, maakt het niet uit dat GGZ-zorgproductcode is aangevinkt.


Waarom moet ik een prijs vermelden?

In de zorgsector wordt steeds meer geroepen naar transparantie. Patiënten en cliënten willen weten wat hun behandeling kost. Dit is eigenlijk ook logisch. Ze willen voorkomen dat ze naderhand voor verrassingen komen te staan, bijvoorbeeld omdat ze meer uit eigen beurs moeten betalen. Iedereen wil zekerheid en daarom vragen wij u om uw prijzen te vermelden.


Ik heb een behandeling verwijderd

Om te voorkomen dat u per ongeluk op het kruisje onder ACTIE klikt, ontvangt u een melding met de vraag of u zeker weet dat u deze behandeling wilt verwijderen. Klikt u op ANNULEREN dan is er niets aan de hand. Klikt u op OK dan wordt uw behandeling definitief verwijderd. U kunt deze behandeling niet meer terughalen. U dient deze opnieuw in te voeren.


Reviews

Hoe kom ik aan reviews?

Uw patiënten/cliënten kunnen reviews voor u schrijven. Wij promoten het portaal nationaal, maar kunnen daarbij niet persoonlijk uw patiënten/cliënten aanzetten tot het schrijven van een review. We kunnen u wel enkele tips geven die het aantal reviews kunnen verhogen:

Vraag uw patiënten/cliënten
Als patiënten/cliënten hun behandeling hebben beëindigd, kunt u een e-mail sturen, waarin u hen vraagt een recensie te schrijven op Zicht op Zorg. Geef in deze e-mail aan wat de meerwaarde hiervan is. Niet alleen kunnen deze patiënten/cliënten anderen helpen, maar ook kunnen zij uw organisatie tips en advies geven om de service verder te verbeteren. Bovendien kunt u in deze e-mail ook aangeven wat het portaal voor hen kan betekenen, nu of in de toekomst.

Wees niet bang voor negatieve feedback. Durf uw patiënten/cliënten om een compliment of aanbeveling te vragen.

Geef aan wat u met de reviews doet
Elke organisatie ontvangt wel eens negatieve reviews of kritiek. Dit kan per brief, per mail, maar ook online gebeuren. In het laatste geval zijn er tal van organisaties die er alles aan doen om deze reviews of reacties te verwijderen of hun rating proberen te verhogen door medewerkers oppervlakkige, nutteloze reviews te laten schrijven. Wat deze organisaties echter vergeten, is dat de mens van nature sceptisch tegenover zeer positieve reviews is. We weten allemaal dat er geen producten of diensten zijn die altijd aan alle behoeften en wensen van alle mensen voldoen.
Er zijn maar weinig organisaties die negatieve reviews serieus nemen en daadwerkelijk hiermee iets willen doen. Dit zijn organisaties die geloofwaardigheid, transparantie en betrouwbaarheid écht belangrijk vinden. Zij staan open voor kritiek. Voor hen is het een manier om bepaalde onvrede bij patiënten en cliënten weg te halen.

Hecht u veel waarde aan transparantie, geloofwaardigheid en betrouwbaarheid, dan accepteert u ook negatieve reviews.

Bedank de patiënt/cliënt voor zijn review
Op dit moment is het niet mogelijk om contact op te nemen met de auteur van de review. Mocht u weten welke patiënt/cliënt deze review heeft geplaatst, dan kunt u hem/haar ook per e-mail of telefoon bedanken.

Publiceer ook negatieve recensies
Zoals in punt twee beschreven, negatieve recensies geven een betrouwbaarder en geloofwaardiger beeld. Wees transparant, verberg niets. Een negatieve review betekent vaak waardevolle feedback over wat u moet veranderen of verbeteren binnen uw organisatie.

Vraag uw 'fans' of volgers om een beoordeling
Hebben patiënten/cliënten niet op uw e-mail gereageerd, maar volgen ze u wel via Twitter of Facebook? Plaats regelmatig een update met de vraag of patiënten/cliënten een review willen plaatsen.

Plaats reviews op uw website en deel deze via social media
Reviews die op Zicht op Zorg worden geplaatst kunt u ook op uw website plaatsen en via social media delen. Zo kunt u ook anderen motiveren om een review te plaatsen.

Wat betekent een waardering?

Met een waardering kunnen patiënten en cliënten globaal hun mening geven over hun ervaring met een bepaalde behandeling die ze bij uw zorginstelling hebben gehad. De waarderingen hebben een schaal van een tot tien, waarbij een zeer slecht betekent en een tien uitstekend.

Waarderingen worden gebruikt om potentiële patiënten en cliënten een indruk te geven van de ervaringen van anderen. Wij vinden het belangrijk dat er zowel positieve als negatieve reviews en waarderingen worden geplaatst, aangezien dit een betrouwbaar beeld geeft van het portaal als ook van uw organisatie. Een negatieve review hoeft niet slecht te zijn. Als u een dergelijke reactie serieus neemt en hiermee ook iets doet, dan zal uw organisatie in de toekomst meer tevreden patiënten zien en zullen waarderingen ook hoger worden.

Bruikbare reviews
Nadat iemand zijn reactie heeft gegeven, kunnen anderen aangeven of deze review nuttig voor hen was. Bruikbare reviews zijn reviews die écht informatie verstrekken over een gevolgde behandeling. Ze geven anderen een beeld van deze behandeling. Hierin worden voor- en nadelen vermeld, dingen die ze goed of fijn vonden, maar ook die ze minder fijn en goed vonden.

De waarderingen blijven voor onbepaalde tijd op Zicht op Zorg staan.

Hoe weet ik dat ik een review heb?

Zodra iemand een review over uw organisatie heeft geschreven, ontvangt u per e-mail hiervan bericht.

Kan ik reageren op een review?

Momenteel is dit niet mogelijk.

Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met de review?

Op dit moment is het niet mogelijk om te reageren op een review die een patiënt of cliënt van u heeft geplaatst. In de toekomst willen we dit mogelijk maken, zodat u de auteur direct om een toelichting kunt vragen. Soms kunt u hiermee negatieve feedback omzetten in een positieve ervaring.

We raden echter aan ook negatieve reviews te accepteren. Deze reviews zorgen ervoor dat uw organisatie en tevens ons portaal betrouwbaar en geloofwaardig overkomt. Neem de negatieve reacties serieus en doe er iets mee. Via uw website of social media kunt u aangeven wat u met deze reactie gaat doen en wat u uiteindelijk hebt gedaan. Natuurlijk kunt u ook ons vragen een artikel op Zicht op Zorg te plaatsen waarin u aangeeft hoe u een bepaalde klacht hebt aangepakt en wat u hiermee hebt bereikt.

Mensen kiezen niet voor zorginstellingen die alleen maar tienen scoren, mensen kijken naar de inhoud van de reviews en bepalen wat voor hun belangrijk is. Een zorginstelling met zowel negatieve als positieve feedback komt het meest betrouwbaar en geloofwaardig over.

Contact

Ik heb een klacht

We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden aan zorgaanbieders en patiënten, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Laat het ons weten. Wij willen van onze fouten leren, zodat we u als ook andere zorgaanbieders en patiënten in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Dus bent u niet tevreden over onze dienstverlening of hebt u een andere klacht? Dien deze dan in door een e-mail te sturen naar info@zichtopzorg.nl. Vermeld duidelijk wat u klacht is. Wij zullen deze klacht direct behandelen en zullen binnen twee werkdagen contact met u opnemen.


Ik heb een tip/suggestie

Hebt u een tip of suggestie om Zicht op Zorg nog beter te maken? Mist u een bepaalde functie? We staan open voor ideeën van anderen. We willen patiënten en cliënten zo goed mogelijk kunnen helpen de zorg te kiezen die het best bij hun wensen en behoeften past. Daarnaast willen we ook zorgaanbieders helpen, zodat ze hun zorg zo goed en transparant mogelijk op Zicht op Zorg kunnen presenteren. Stuur een e-mail naar  info@zichtopzorg.nl  en laat ons uw tips of suggesties weten. Wij zullen deze vervolgens op bruikbaarheid, effectiviteit en haalbaarheid controleren.


Ik heb een compliment

Bent u tevreden over ons portaal? Laat het ons weten! Wij horen het graag als u onze dienstverlening waardeert, en dat wij met Zicht op Zorg op de goede weg zijn. Stuur een e-mail naar info@zichtopzorg.nl. Wie weet hebben wij ook een mooie verrassing voor u!


Ik heb een vraag

Hebt u een vraag en kunt u deze niet terugvinden in de Veelgestelde vragen? Stuur een e-mail naar info@zichtopzorg.nl of bel 085 – 020 06 96. U kunt natuurlijk ook via Twitter een vraag stellen.


Ik heb nieuws over mijn organisatie

Hebt u nieuws over uw organisatie en wilt u dit graag met zoveel mogelijk mensen delen? Heeft uw organisatie bijvoorbeeld een patiënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd; is het pand verbouwd; gaat uw organisatie zich verder specialiseren; vindt er een reorganisatie plaats, hebt u nieuwe medische apparatuur aangeschaft of hebt u positieve ervaringen met Zicht op Zorg gehad? Laat het ons weten! Stuur uw e-mail en tekst, inclusief foto's naar info@zichtopzorg.nl. Wij zullen de tekst bekijken en contact met u opnemen.